En djurtränare och hundinstruktör som bloggar om hundträning, hundhållning och allt annat som kan ha med hund att göra. Ibland bloggar jag även om träning med andra djur än hund.
Jag har funderingar och åsikter och det är här jag delar med mig. Bloggen uppdateras sporadiskt under 2018.

måndag 11 februari 2013

"Camilla tycker till"

Efter inlägget om Diabetes fick jag via facebook frågan om jag har veterinärutbildning. Till höger om inläggen här på bloggen kan ni läsa vad jag har för utbildningar och veterinär är inte en av de. Jag försöker att vara tydlig med varifrån min information kommer oavsett vad jag skriver om och ett sätt att se om det jag skriver är min egna åsikt eller ett sammanställande av "fakta" är genom att kolla på etiketterna under det aktuella inlägget. T.ex. så är alla inlägg med etiketten "Camilla tycker till" just sånt som jag tycker till om. I de inläggen kanske jag har med en del fakta för att stödja mina åsikter, men oftast är det jag skriver åsikter utformade av mina egna erfarenheter. Om någon någonsin har en fråga eller fundering kring något jag skrivit, en mening jag använt eller något annat så kommentera gärna så att jag kan förtydliga ifall det ni undrar över är just fakta, erfarenhet eller min (professionella) åsikt.

Mvh Camilla Stefansdotter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar