En djurtränare och hundinstruktör som bloggar om hundträning, hundhållning och allt annat som kan ha med hund att göra. Ibland bloggar jag även om träning med andra djur än hund.
Jag har funderingar och åsikter och det är här jag delar med mig. Bloggen uppdateras sporadiskt under 2018.

måndag 9 april 2018

Uppdatering av gamla inlägg på gång

Nu var det drygt 5 1/2 år sen jag startade den här bloggen och jag känner när jag läser en del inlägg att jag inte riktigt håller med mig själv längre. Jag kommer därför att under de kommande månaderna uppdatera och nypublicera inlägg som behöver uppdateras. Överst i varje inlägg kommer ni kunna se när inlägget senast uppdaterades. Hittar ni inte ett inlägg ni söker efter, som ni vet att ni har läst på bloggen vid ett tidigare tillfälle, så innebär det troligtvis att inlägget är under uppdatering och kommer publiceras inom de närmaste två veckorna. Anledningen till att ett inlägg uppdateras kan handla om allt från stavfel och felskrivningar till att länkar inte längre är aktuella eller att min erfarenhet och kunskap sedan dess har ökat.

Jag kommer uppdatera det här inlägget varje gång jag har redigerat eller uppdaterat ett inlägg och länka till de inläggen.

Uppdaterade inlägg
Vad jag tycker om flexikoppel - från 30/1 2013, uppdaterat med ett fåtal meningar med ytterliggare fakta om flexikoppel och när det bör användas och inte.
Vad är en Cross-over hund? -  5/11 2012, en länk borttagen eftersom att den inte längre fungerade.
Inomhusaktivering för regniga dagar - Klickerträning (snabbgenomgång) - 9/11 2012, två länkar borttagna eftersom de inte längre fungerade.
Anmäl vanvård av djur! - 11/11 2012, länk till polisens hemsida fungerade inte så jag har bytt ut den mot en länk till Djurens rätt med liknande information om vad man kan göra när djur far illa.
Hundar kan bli blodgivare - 13/11 2012, länk till SLU fungerade inte så den är borttagen. 

Trevlig läsning!
Mvh Camilla Stefansdotter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar