En djurtränare och hundinstruktör som bloggar om hundträning, hundhållning och allt annat som kan ha med hund att göra. Ibland bloggar jag även om träning med andra djur än hund.
Jag har funderingar och åsikter och det är här jag delar med mig. Bloggen uppdateras sporadiskt under 2018.

måndag 1 april 2019

Behöver du hjälp med ensamhetsträning eller har bara lite frågor om uppfostran och hundträning?

Jag får en hel del mail med frågor om separationsångest och ensamhetsträning, men också om andra frågor som "vad gör jag när valpen biter hårt?", "vilken ras eller blandras passar mig och min familj?", "varför gör min hund såhär?"...

Jag svarar gärna på frågor via e-post om det inte är för avancerat eller tar för lång tid. Frågor om rasval eller hundköp är såna frågor som jag oftast kan besvara via e-post. Vissa frågor angående belöningsmetoden kan jag också besvara via e-post. Men oftast är det lättare för båda parter att helt enkelt prata en stund så jag kan få mer information och kanske också en skymt av hunden det gäller. Det är bl.a. därför jag erbjuder konsultationer via Skype. Då kan vi få kontakt var i Sverige du än bor, t.o.m. om du bor utanför Sverige.

Så under våren, t.o.m. april månad, har jag haft erbjudande om Gratis konsultation via Skype för att det ska vara lättare för den som har frågor att ta steget och höra av sig. Erbjudandet ser ut som så att du får 30 minuters konsultation helt gratis.

Nu väljer jag att förlänga erbjudandet så att det gäller hela 2019. 💚

Vill du veta vad jag har för andra erbjudanden så klicka här.

Så har du något du funderar på angående något jag skrivit här på bloggen eller din egen hund och uppfostran eller hundträning så hör av dig till mig på camilla.stefansdotter@gmail.com så kan vi boka in en konsultation via Skype. Berätta gärna innan vad det gäller så att tiden vi får på skype blir så produktiv som möjligt.

Vi hörs och ses!

Mvh Camilla Stefansdotter,
Dipl. Hundinstruktör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar